Klantenservice

Ik bestel voor de eerste keer bij ’t Keppeltje. Hoe werkt het?

U surft door de verschillende categorieën in de ’t Keppeltje webshop en plaatst artikelen in de winkelwagen. In het pop-up schermpje kunt u de keuze maken om verder te winkelen of direct uw bestelling afronden, daarvoor klikt u op ” naar winkelwagen”. U kunt dan eventueel een artikel verwijderen.

  • Volg alle stappen in de verschillende schermen. Het is altijd mogelijk om even telefonisch contact met ons op te nemen als iets niet duidelijk is.
  • Hoe weet ik dat u mijn mijn bestelling heeft ontvangen? Binnen afzienbare tijd, na het plaatsen van een bestelling ontvangt u een bevestiging per email. U kunt er dan zeker van zijn dat de bestelling is geslaagd.
  • Moet ik verzendkosten betalen als ik iets retourneer? Ja, de kosten van een retourzending komen voor uw rekening.
  • Wat moet ik doen als ik niet tevreden ben? Bij ’t Keppeltje draait alles om tevreden klanten. Mocht u toch een slechte ervaring hebben, dan horen wij dit graag. Uw klacht kunt u melden door te mailen naar info@tkeppeltje.nl We zullen zsm op uw klacht reageren. En natuurlijk een oplossing vinden die voor beide partijen bevredigend is.

Heeft u vragen? Bel: 0519-29 76 58

't Keppeltje - Klantenservice